Jak pisaliśmy wcześniej, Egipt posiada własne browary, a dokładniej browary ulokowane na terenie Egiptu. Produkują one kilka rodzajów piwa, z czego najbardziej popularne są Sakara i Stella. Przyznać należy że oba smakują nieźle i w Egipcie prowadzona jest nawet promocja tych wspaniałych trunków. Nie jest to tak masowa reklama, jak w przypadku oleju słonecznikowego czy cukru przed Ramadanem (więcej
tutaj i
tutaj), ale coś tam istnieje.
Wybraliśmy dla Was kilka przykładowych reklam Stelli, aby nieco przybliżyć egipskie poczucie humoru browarnego. Wszystkie prezentowane obrazki tworzą pewną całość, ponieważ numerowane są tutaj spotkania towarzyskie, a jednocześnie zasady dla miłośników piwa, my zaś postaramy się dokonać tłumaczenia zapisanych w „dymkach” teksów. No to zaczynamy:
Zasada Stelli numer 35: Nie zachowuj się jak zwycięzca, gdy grasz z Brazylią (czyli coś w rodzaju: ten się śmieje, kto się śmieje ostatni).
Zasada Stelli numer 142: Co zdarzyło się w Sharm, zostaje w Sharm (zapewne nie tylko turyści i turystki wiedzą o co chodzi).
Zasada Stelli numer 11: Gdy oszukujesz nie będziesz przyłapany (czyli coś w stylu: trzeba wypić przynajmniej 5 piw, bo na trzeźwo jest nudno).
Zasada Stelli numer 41: Jeśli nie rozumiesz, o co chodzi, to powiedz że nie rozumiesz i zapytaj młodszych od siebie (zgodne z zasadą, że w pewnym wieku trzeba zacząć słuchać swoich dzieci).
Zasada Stelli numer 88: Schowaj swoje żelki pod ubranie (mam nieodparte wrażenie, że może się to odnosić do brzucha jak galareta lub powiedzenia, że „piwo ukształtowało to wspaniałe ciało”).
Zasada Stelli numer 74: Nie zgrywaj bohatera w noc poślubną, abyś nie stał się słaby jak kobieta i abyśmy nie musieli się za ciebie wstydzić (bez komentarza).
No to na zdrowie!!!Przeczytaj także:Kampania reklamowa piwa StellaŚwiat ramadanowych reklam
0 komentarze:
Prześlij komentarz